Så, nu vet ni var ni har mig.

Well, har varit lite frånvarande den senaste tiden. Ber om ursäkt. Har haft annat för mig.
Lite exempel på vad:


Hängde på skansen med Jennifer som jag inte träffat på ett och ett halvt år eftersom hon har varit i Nya Zeeland. <3


Hittade detta i min jackficka och insåg att mitt skåp i skolan varit olåst i två dagar. Men det är ju TEG vi pratar om, allt var kvar.


Tog en två timmars promenad i spöregn.


Spenderade en hel helg med dessa.


Tog ännu en promenad i spöregn.


Insåg att "det är fan snart jul. Sen är det ju nästan studenten!"


Läste med separationsångest ut min nya favoritbok.


Som förövrigt har en skitsnygg baksida.


Försökte (jobbar fortfarande på det) lära mig denna utantill.


Tog en till promenad i spöregn.


Började läsa den här. (som förövrigt är så extremt bra. och nästan utläst nu.) 


Firade nationaldagen med Cilla och en picknick i Humlegården.




Fikade till sentimmarna på Café 60 med Cilla och Vanja <3


Köpte en klänning :)


Firade sommarlovets start i solen med mycket fint sällskap! <3


Detta fina sällskap utökades sedan med Anna <3


Betygen registrerades och det såg ju helt okej ut alltså.


Kom hem och möttes av denna från min syster, vilket gjorde hela min dag <3



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Oj oj oj det blir dyrt det här :-)

Bra Jobbat!!!

2012-06-09 @ 11:37:08

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback