Skolavslutningen!

Så, igår var det skolavslutningsfirande som stod på schemat. Jag, Anna och Vanja hängde hemma hos mig lite innan och sen bar det av till Ängsan. Blev en riktigt lyckad kväll på alla sätt och jag och Vanja ramlade väl i säng runt 03 :) 

Lite bilder, ber om ursäkt för dålig kvalité pga. mobilkamera och "ostadiga" fotografer. Sen att personerna på bilderna är lite "ostadiga" är väl kanske mest bara förväntat ;) hehe



Anna tar som vanligt egobilder så fort hon får tag på min mobil :)


Ängsan :)
(bild stulen av Henning Julander)


Jag lånade (av någon anledning) Hiroshis glasögon. Jag såg ingenting what so ever, det gjorde inte han heller.


SKÅÅÅÅÅÅL!


Rikard och Athena :)


Vanjas fötter, någon, Astrid, Rikard och Athena :)


Niklas :)


Rebecka, någon och någon :) (hehe, kul att jag har koll på vilka jag umgåtts med :P)


Jesper :)


Kajsa, Jesper och Emelie :)


Kajsa, Jesper, Erika och Emelie :)


Man vet att det var en bra fest när man kommer hem med ett par solglasögon.
Jesper hittade dem på marken - jag hittade dem på Jesper.

Så, bortsett från det faktum att jag, Emelie och Erika totalhalkade i en lerpöl i början av kvällen vilket resulterade i att det såg ut som att jag bajsat ner mig resten av kvällen och att Emelie skrapade upp hela sitt knä så var det en RIKTIGT GRYM KVÄLL! :D
Trackback