Det där med ord.

Ger mig på det där med att skriva igen. Jag har ju trots allt velat bli författare sen jag lärde mig skriva. 

Men jag har inte skrivit något vettigt på över ett år, för jag har inte haft något att berätta. Inget som var värt att läsa i alla fall. Så efter mycket frustration över det faktum att jag tappat den största delen av mig själv då jag inte längre tycks kunna hitta på realistiska, detaljrika och intressanta berättelser har jag nu bestämt mig för att berätta min egen. (med rätt många ändringar och tillägg dock.. for dramatic effect) 

Kanske är det jag behöver för att faktiskt bli av med den här psykiska ostabiliteten på riktigt. Vad vet jag. Det är värt ett försök.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback