Björnfesten 2012

I fredags och lördags var det Björnfesten som gällde. Jag hängde mest med Rebecca och det var två mycket lyckade kvällar :) Slänger in lite bilder :)


Fredagen:

Kvällen började med att fira farfar som fyllde år! Sen körde jag och Ida lite förfest i bilen påväg tillbaka till Sveg.


Jag och Anna påväg ut på Sveg efter att ha förfestat lite mer hemma hos Rebecca. :)


Jag, My, Anna och Rebecca påväg ut på Sveg :)


Rebecca på storön :)


Jag, Maja och Rebecca på storön :)

Lördagen:


Lördagen började med förfest och mat hemma hos Anna :) 
Anna, Rebecca, Marlene, Elin och Lisa :)


Elin, Anna, Camilla och Simone :)


My, Ida och Evelina :) 

Sen blev det olika ölspel! :)
Rebecca, Marlene och Lisa :)


Elin och Camilla :)


Hela gänger påväg ut på Sveg för att bege oss mot storön :)
Rebecca och Anna :)


Jag, Anna och Rebecca :)


Anna och Rebecca inne på discot :)


Anna, jag och Rebecca i öltältet :)


Camilla och Anna i öltältet :)


Rebecca i öltältet :)


Anna i öltältet :)


Elin och Simone i öltältet :)


Rebecca och jag i öltältet :)
(snodde bilden från Rebecca)


Adam och jag utanför öltältet :)


Jag, Rebecca och Adam :)


Rebecca, Adam, Simone och Elin :)


Rebecca :)


Japp, som sagt. En mycket lyckad helg! Nu laddar vi inför Härdalsyran om en vecka! :)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback