Sånt här händer ju bara i filmer.

Idag har jag blivit totallurad. Vanja sa att hon hade planerat min födelsedag, att vi skulle på restaurang osv. Men att vi bara skulle lämna våra datorer hemma hos mig först så vi slapp släpa på dem inne i stan. När jag öppnar min ytterdörr så hoppar Cilla, Kajsa, Erika och Elsa fram och skriker "SURPRISE!" Jag höll på att få en hjärtinfarkt! Men sen när jag ser vilka det är blev jag SUPERGLAD!!! 

Så hade de städat och diskat (jag tycker synd om dem nu alltså!!!) och lagat middag och bakat tårta (var Vanja och Elsa som bakade den dagen före) och så fick jag presenter! Var en JÄTTEBRA kväll och jag sitter fortfarande och ler här hemma! Blir så glad av sånt här, för sånt här händer ju bara i filmer liksom!!! :D 

Jag har helt enkelt helt underbart fina vänner!!! <3


Vanja, Cilla, Erika, Kajsa och Elsa :D


TÅRTA <3


Kommentarer
Postat av: Athena

Åh, vad fint gjort!

2012-01-12 @ 08:26:59

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback