Så ni vet var ni har mig.

Inatt har jag spytt tre gånger av huvudvärk (varsågoda för info) så idag har jag sovit till 3 med en kudde på huvudet för att det var alldeles för ljust när alla lampor var släckta. (har fortfarande alldeles för ont i huvudet för mitt eget bästa men väljer att trotsa detta.) 

Igår hängde jag på McDonalds med Cilla tills de stängde, idag har jag ätit thaimat med Vanja och handlat mat för 348kr på Hemköp - har även lämnat in min ansökan om ett Hemköpskort idag. 

Här om dagen impulsköpte jag Lejonkungen på ICA för att det var alldeles för mycket folk så jag fick panik och roffade åt mig den fina DVDn som stod där medan jag försökte andas. Idag köpte jag Svärdet i stenen och Shrek på Åhléns. 

På fredag kommer världens bästa Anna hit och hälsar på (!!! <3) och på söndag ska vi på Ikea med Vanja. Då ska jag köpa: En hylla, en skohylla och [insert impulsköp here] 

Vill köpa en sånhär skohylla för den är så fin och matchar min bokhylla men vet inte om jag har råd:

Istället kommer det att bli en sån här ful grej vilket gör mig väldigt ledsen:


Tror det var allt, det mesta i alla fall, nu ska jag inleda operation: JAG KAN FÖR I HELVETE INTE BO SÅHÄR MIN LÄGENHET ÄR JU EN HÄLSORISK! 

Wish me luck! Hejdå ha det bra så hörs vi någon gång.

Kommentarer
Postat av: Athena

Du är så söt, Lina! Hoppas du hittar något kul på IKEA (gör man alltid hehe). Tills McDonald's stängde?! DÅ vart det sent.

2012-01-24 @ 21:21:36
Postat av: Cilla

OMG I'M MENTIONED IN A BLOGGINLÄGG!

2012-01-24 @ 22:04:40
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback