PARTEY! <3

Igår var det utgång som gällde för att fira att jag och Vanja gått och blivit myndiga! Först möttes jag, Vanja, Maria och Daniela upp i Gamla stan för lite fördrinkar och sen bar det av på nattklubb för att möta upp några av Danielas kompisar! :D 

Lite bilder, here we go:


Maria och Daniela :) 


Vanja och jag :)


Maria och jag :)


Maria :)


Jag och Daniela :)


Fredrik (a.k.a. get) och Vanja :)


Kim och Maria :)


Daniela och Therese :) 


Vanja, Daniela och Mikaela :)


Jag och Vanja :)


Maria, jag, Vanja, Elin och Therese :)


Elin, Maria, jag, Therese, Vanja och Mikaela :)


Jag och Maria :)


Jag och Vanja :)
Här har vi ett bra exempel på vad jag och Vanja brukar säga - jag är mer rosa, hon är mer gul. hehe xD


Maria :)

Det var en VÄLDIGT lyckad kväll och idag har jag sjukt ont i fötterna! Eftersom jag glömde mina nycklar i Marias väska och alltså fick gå från Täby till Roslagsnäsby för att få min nyckel av Vanja (som har en nyckel hem till mig) och sedan tog jag bussen till Tibbleskolan och fick gå hem därifrån - i högklackat. Så ja, ont i fötterna var det ja, kom hem vid typ 5. Men annars mår jag prima och är på jättebra humör! :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback