Long time no see.

Ojoj, undra när jag tittade in här senast.


Är tydligen ett nytt år nu.
Mitt nyårslöfte är att jag ska bli en morgonmänniska. Har ett till, men det är hemligt. 

Fyller år snart gör jag också. Bara så ni vet. 

Nyårsafton spenderades med jättefint sällskap! Var jätteroligt, tills någon fick för sig att 20 minus och strumpbyxor var en bra blandning.... jag åkte hem strax efter tolv. Käkade en jävla massa oxfilé och gick sedan och la mig vid 2. Idag mår jag AMAZING
(efter tolv timmars sömn, en ipren och en pizza med min fina vän)

En sammanfattning av nyårsafton:
Fint sällskap, god mat, dans, alkohol, skratt, med andra ord, straffklunkar, minnen, dåligt kompishångel, nyårs"kyss", 20 minus i strumpbyxor. 

Så, nu vet ni att jag lever och om två dagar åker jag tillbaka till Stockholm!
Ha det bra så länge så hörs vi sen någon gång.

Kommentarer
Postat av: Cilla

nämen titta, HON UPPDATERADE!

haha kul nyår! :)

2012-01-02 @ 19:37:08
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback