...

Idag har jag inte gjort mycket. Skaffat ett gymkort. Varit hemma från skolan med huvudvärk. Köpt två böcker för att den ena hade en bra titel (och verkade bra) och för att sista meningen i prologen på den andra gjorde mig lite mer hel. 

Imorgon tänker jag inte heller gå till skolan. Varför? Jo, för att min huvudvärk dödar mig långsamt och antagligen kommer att göra det imorgon med. För att jag inte känner någon mening med någonting just nu och behöver hitta den innan jag går till skolan så jag inte hamnar i min "skolan är också meningslös" grop igen, vilket är precis vad som kommer att hända om jag går dit när allt är meningslöst (hänger ni med?) Istället ska jag äta ipren, ligga under mitt täcke och läsa. Låter mycket viktigare. 

Nu ska jag sätta mig i sängen och dricka mjölk och lösa rubiks kub. Hejdå. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback