The art of getting by.

Är lite ledsen över det faktum att mina föräldrar ska åka utomlands och att jag inte får följa. Tror det skulle göra mig gott, att få komma bort ett tag. Ta det lugnt. Komma bort från min ångest och de där tankarna som kommer tillbaka allt för lätt "vad är meningen med det här?" "idag vill jag inte, kan inte, klarar det inte" "lämna mig ifred, jag vill bara vara ifred" och liknande. De där tankarna som landade mig hos en psykolog och med en depression. Tror det skulle vara bra att komma bort från de där tankarnas ursprung och bara vara i nuet ett tag. I en ny miljö och med andra människor (inte för att jag inte älskar och gillar människorna som är runt mig hela tiden, för det gör jag verkligen - men det vore skönt med lite "börja om")

Men men, what to do. Snart är det lov i alla fall, då tänker jag sitta vid mitt träd i Sveg. Det kanske hjälper, vem vet.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback