"Studiedag"

Jag och Emelie gymmade i två timmar och sedan uträttade jag några ärenden innan jag begav mig hemåt. Imorgon blir det skola igen (har inga lektioner på måndagar och hade studiedag idag) och jag är sjukt taggad! Ska ta tag i det här livet nu. Gå ner i vikt, bli ambitiös igen, våga börja drömma som jag gjorde förut, planera och genomföra. Ska bli den där jobbiga som man hatar för att hon är så glad och nöjd hela tiden.

Yes! Insåg att jag inte lagt in en bild på länge, so here you go, jag just nu:


Osminkad och nyduschad. Nu blir det Gossip girl, läsa och sedan sova! :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

SO PROUD OF YOU!

2012-02-07 @ 23:42:58
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback