De tre tavlorna.

Well, är inte mycket för att säga A men inte B så slänger in några bilder på "tavlorna" jag "målat" idag. 
Är inte precis en person som brukar måla, före idag hade jag målat en tavla någonsin som jag blivit nöjd med - den sitter på min vägg. 

Ville mest få ut det där som gjorde ont, försöka fatta vad jag känner. So, without any further ado. Här är mina "tavlor"

(Ursäkta bildkvalitén, men dåligt ljus + iphonekamera = dåligt resultat)

Tavla #1


Den dit-tejpade papperslappen i närbild:



Tavla #2


Texterna i närbild:





Tavla #3



Japp, det har jag gjort idag. Oj oj så produktivt. Nu ska jag titta på Glee.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Asså Gud, Line!! såå fina tavlor! älskar den med pusselbiten!

2012-02-23 @ 11:03:02
URL: http://cillauas.blogg.se/
Postat av: linas mamma

det är morsarvet alltihop jag tear genast åt mig äran för dessa underbara tavlor

kram mamma

2012-02-23 @ 14:29:37
URL: http://linahenriksson.blogg.se/
Postat av: Athena

Fan vilka balla tavlor! U got some skills there. Blev inspirerad och vill också måla, har ju grejer hemma. Men det blir mest blyerts för min del...

2012-02-23 @ 16:53:58

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback