Täby Enskilda Gymnasium <3

Idag har jag fått jullov (treorna slutade idag, ettorna och tvåorna slutar imorgon) och just nu känner jag mest "shit vad jag älskar min skola!" 

Dagen började med att min klass körde charader i skolans biosalong, älskar min klass. Sen var det lunch som gällde. Och shit vad gott det var! Försov mig så hann inte äta någon frukost så när jag kom till matsalen och insåg att det var tacos som serverades blev jag superglad! Sen var det fruktsallad till efterrätt och så bjöds det på coca cola. (lyckan som uppstår)
 
Efter det gick vi till Täby Park hotell där själva avslutningen ägde rum. Kände mig mest allmänt sentimental genom hela avslutningen. Elevordförandets julrim (detta har blivit lite av en tradition) om vad de gjort i elevrådet under året (älskar att vi får rösta fram vem som ska vara ordförande för elevrådet, vilket vi inte fick göra på min förra skola), rektorns allmänt sköna och roliga snack om allt mellan himmel och jord. Elevuppträdanden och så klart lärarkörens årliga jullåt och uppvisandet av filmproduktionskursens kortfilmer. Men den här avslutningen var lite extra bra för mina två favoritlärare på skolan framförde The fairytale of New York och jag ville mest gråta. (som sagt, sentimental) och sen avslutades självklart avslutningen som vanligt med att rektorn sjöng en jullåt och nu har jag alltså jullov, det sista jullovet i mitt liv. (hej ångest) 

Idag är det exakt 160 dagar till studenten och jag kan inte annat än att känna blandade känslor.
För som sagt, jag älskar min skola.

 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback