Julhandel :)

Idag har jag och Malin varit på julklappsjakt inne i stan hela dagen. Och vi gjorde det faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv! :) Det är ju brutalt mycket människor ute nu och man vill ju mest lägga sig på marken och gråta när man inser hur mycket människor det är på Drottninggatan, så vi begav oss till smågator i Gamla stan istället. Såhär i juletider passade vi även på att skänka vartenda mynt vi hade på oss till bättre behövande. :)

Sen jag kom hem har jag alltså slagit in julklappar och lagt dem under granen. Älskar min gran lite extra mycket i år, antagligen för att den är jättefin och för att det ligger mer julklappar än det brukar under den, av olika anledningar ;) (t.ex. är två av dem inte julklappar, men de får ligga där ändå)

 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback