Dagsljus och deadlines

Passade på att bege mig ut i dagsljus för första gången på hela veckan idag. Det är nästan sjukt hur mycket kroppen påverkas av att inte se något dagsljus på några dagar (har varit vaken på nätterna och sovit tills solen gått ner igen) 

Idag har jag i alla fall varit ute och gått. Tog en promenad och sen gick jag till Täby centrum och handlade :) Sen har jag spenderat hela kvällen med att skriva en romananalys av "The Old Man and the Sea" av Hemingway och snacka om att jag är nöjd med att jag lämnade in analysen tre och en halv timme före deadline eftersom jag läste ut boken igår! :) 

Nu ska jag i alla fall spendera resten av kvällen med att antingen börja läsa en ny bok eller titta på Grey's anatomy. Ha det bra! :)


Jag när jag var ute och promenerade idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Älskling vilken fin bild dina ögon lyser:-)

2012-12-15 @ 12:27:02

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback