Man måste ju fira också.

Firade att jag idag har jobbat min sista arbetsdag för sommaren och att jag dessutom har fått lön för de 6 dagarna jag jobbade i juli (får den "riktiga" lönen sen i september, den ska in på sparkontot) genom att shoppa lite! :)

Köpte 7 böcker som jag har velat ha länge, 2 träningströjor, ett linne, två andra tröjor och två mobilskal :) Hela kalaset gick på ca 1500kr. Men det var det helt klart värt! :) Slänger in bilder på grejerna allt eftersom de anländer till Täby (som jag förövrigt anländer till igen på söndag! :D)
Igår beställde jag även en annan träningströja, så nu är jag snart fit for fight på riktigt! :) 

Är helt slut efter träningen så nu ska jag gå och lägga mig och sova mer än 5 timmar för första gången på hela veckan! ÄNTLIGEN! Godnatt :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback