F2 i London dag 3 del 1

Dag 3 började med att vi åkte till Greenwich där vi råkade hamna mitt i en filminspelning.. vi missade tydligen precis när Anne Hathaway och Russell Crowe sjöng. Några andra som är med i filmen de spelade in: Helena Bonham Carter, Amanda Seyfield, Hugh Jackman. Oj oj, här snackar vi kändisspäckat. Ska så skryta med att jag var där när den kommer ut senare i år. Synd att vi inte såg någon av dem bara, men det kanske var bra också, för jag hade antagligen svimmat.

Efter Greenwich blev det The Globe och lite mer glida runt i London :)


Maja äter frukost på tunnelbanan :)
Eller ja, hon dricker varm choklad, hon åt frukost efter att jag tagit bilden :P


Jag och Felicia på tåget till Greenwich :)


Jag, Felicia och Maja roar oss på tunnelbanan :)


Johanna och Athena på tunnelbanan :)


Emelie och filminspelningen i bakgrunden. Vågade inte fota när vi i princip stod i en av scenerna..


The Globe


Jag, Felicia och Kajsa hittade en fancy spegel och röd matta på vägen till toaletterna på The Globe


Vanja, Rikard, Jonathan och Jesper på The Globe :)


Emelie och Erika på London Bridge med Tower Bridge i bakgrunden :)


Jag och Erika på London Bridge med Tower Bridge i bakgrunden :)




Trackback