Your love was like a loaded gun.

Eftersom jag är psykiskt instabil när jag är ensam den här veckan så försöker jag fokusera på de positiva sakerna just nu. Det går sådär, but I'm giving myself an A for effort.

Förutom att dricka mjölk och titta på tv har jag även kommit på dessa:


Pappas alldeles för stora arbetströja som jag fick och som är det bästa klädesplagget just nu. Hade den till och med på mig på skolan igår.


Den extremt stora luvan på pappas tröja, är perfekt att dra över ansiktet.


Baksidan av tröjan. Måste erkänna att jag tycker att det där är jävligt snyggt. Vet inte varför.

Något annat positivt är mina Yoda tofflor som är med på första bilden. De är bäst!
Och så det faktum att jag gått runt och varit glad över den där fina kakburken jag fick i födelsedagspresent av farmor för länge sen. Är riktigt glad att jag kom på det just den här veckan! :) 

Återkommer om jag kommer på något mer postivit. 
So far har vi alltså:
Att dricka mjölk och titta på tv.
Pappas alldeles för stora tröja.
Mina Yoda tofflor.
Minnet av kakburkspresenten som får mig att tänka på världens bästa farmor!

Och så alla personer som faktiskt betyder något på riktigt, men jag går inte in på dem. Ingen nämnd, ingen glömd. Men mamma och pappa (vet ju att ni läser det här), ni behöver ju inte tro att jag är suicidal bara för att jag är lite sådär halvdeprimerad just nu. Det går nog över och oavsett så är inte självmord min grej, gör inte sånt. Och ni behöver inte bli ledsna för att ni inte står med på listan över positiva saker, ni är positiva! Snackar saker som i materiella saker just nu. Förutom kakburken.



P.S. Titeln har egentligen ingenting med själva inlägget att göra, behövde bara få ur mig den meningen. Syftar på något och någon helt annan än det här inlägget. D.S.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback