Lite smått starstruck

Är lite smått starstruck just nu pga. att Martin Björk var konferencier på sex och samlevnads grejset vi var på idag! Och så var Olle Waller där och så körde Petter 3 låtar! Som sagt, lite smått starstruck skulle man ju kunna påstå att jag är. Men det räcker ju med en typ d-kändis för att jag ska bli det så.. hehe.

Har i alla fall matteprov imorgon, har jag pluggat? Nej.
Varför? Därför att jag bara vill ligga i min soffa och stirra i taket eller läsa. 
Varför pluggar jag inte ändå, som jag brukar? Därför att det inte känns som att det är värt det.

Kommer att få ig på provet och sen ska jag till någon läkare angående min typ depression på onsdag. Great. Livet rullar på, verkligen.

Nu ska jag lyssna på min depp spellista på spotify och dricka cola. 



Jag vill att det ska vara vinter, jag vill vara i slalombacken, jag vill känna den där känslan jag alltid känner när jag åker skidor. Jag vill bara att allt ska vara som det var förut.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Läs boken "konsten att få mentala superkrafter" av henrik fexeus. finns at beställa billigt från adlibris.com (nej jobbar inte för dom men hittar billigaste bokpriserna därifrån till skillnad från akademibokhandeln) Har precis börjat läsa den och det är en självhjälpsbok, tips eftersom att det stod att du var deppig, det är ju synd att vara det när man kan vara glad. Hoppas du känner dig bättre snart, kram från en främling ;)

[email protected]

2011-09-27 @ 08:43:32

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback