Jag som skulle ta tag i mitt skolarbete i år.

Imorgon ska jag upp klockan 7. Börjar skolan 08.20 - kommer inte vilja gå dit pga. min hals som inte samarbetar. Men eftersom jag vill gå på bio på kvällen så kommer jag att pallra mig till skolan ändå. 

Något annat jobbigt med skolan - eftersom jag den här veckan mått lite sådär halvvärdelöst pga. matförgiftning och brutalt halsont. Så har jag liksom inte gjort någon av läxorna vi har till imorgon. Vilket betyder att jag på ALLA lektioner under morgondagen kommer att få skämmas och skylla på sjukdom när läraren frågar om jag gjort läxan.
Och eftersom jag precis insåg detta och klockan börjar närma sig två och jag som sagt ska upp klockan 7 kan jag ju inte precis göra dessa läxor nu.. bra jobbat Lina. 

Istället har jag spenderat kvällen med att titta på lägenheter i Gamla Stan.

Kommentarer
Postat av: PAPPSEN

Det är inte vuxen poäng på att titta på lägenheter

innan man har råd att köpa istället för att göra läxan

hm krya på dig

2011-09-02 @ 08:59:05

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback