Jag måste bara få klaga av mig lite känner jag.

Jag har haft bättre dagar. Inget internet what so ever på mobilen på hela dagen (det var inte bara jag, Vanja hade samma sak) Idrott klockan 08.05. Ville verkligen vara ute, hade verkligen sett fram emot att få vara ute och så har det regnat så min idrottslärare tyckte att vi skulle vara inne. Kom försent till Foto lektionen eftersom vi knappt har någon tid emellan den och idrotten (på riktigt alltså, det är inte så att vi klagar för att vi inte har en timme på oss eller något sånt utan på riktigt nu) när vi väl kom dit. Ja då skulle vi GÅ till Rönningesjön för att fota rörelse. Jag ville desperat ta bussen eftersom det faktiskt är 2km dit (kalla mig gärna lat om ni vill) men det gick inga bra bussar. Så det var ju bara att traska iväg. När vi väl kom dit så samarbetade inte min kamera och jag ville mest bara gråta. Sen efter typ en kvart kom min lärare och räddade situationen. Sen fotade vi, sen var vi ju såklart tvugna att gå tillbaka också............ ska inte ta upp mina känslor om det nu .......... Sen var det äcklig lunch. Och så var mackorna slut. Och sen hade vi svenska och visst visst jag gillar svenska men det är så jävla tråkigt att analysera olika reklamer. Och när jag yttrade mig om likheten mellan uppgifterna i Svenska C och Textkommunikation A förut en gång så fick jag mig en rejäl föreläsning om skillnaderna mellan att analysera reklambilder och reklamfilmer. Jag tycker de är rätt lika jag. Tråkigt är det också. Och sen har vi ju en stor redovisning om just vår reklamfilmsanalys på Textkommunikationen imorgon som jag och Vanja var tvungen att sitta kvar och jobba med till kvart i fem. Nu är jag allmänt less och vill inte göra någonting what so ever. Kan man ju bara drömma om. Plugga here I come.

Men jag kan bjussa på tre fina bilder som jag faktiskt blev nöjd med från fotolektionen idag (vi skulle som sagt fota rörelse):







Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback