Jag kan inte sova. Jag ska upp om ungefär ...

img_2862 (MMS)

Jag kan inte sova. Jag ska upp om ungefär sex timmar och borde verkligen sova nu. Men är inte alls trött. Har i alla fall kommit fram till att jag ska börja leva på mjölk. Av de tre olika sorterna som finns på hemköp i täby centrum så är valios laktosfria godast. Sen arla sen klöver mjölk. Intresseklubben antecknar, I know. För alla er studenter som (precis som jag) inte riktigt har råd att bry sig om vad som är godast för det mesta kan jag tala om att klöver mjölken är billigast. Och sen arla och sen valio. Typiskt. Alltså köper man arla, för den är näst billigast och näst godast ;)  Bilden föreställer mönstret från två av mina kuddar förresten. Nu ska jag sluta svamla. Ger det här med sömn ett försök till, sen ger jag upp och tittar på film eller något. Hej på ett tag.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback