Godmorgon!

Godermorgon! 
Måste bege mig till skolan om sådär 10 minuter. 

Vaknade lite tidigare än vad jag hade behövt den här morgonen och har därför roat mig med att fixa mitt schema i photoshop. Så nu är alla mina lektioner med på schemat :D (mina tyskalektioner var inte med annars eftersom jag läser dubbla språk och tyskan hamnade på lite knepiga tider då det är en speciallektion för de som inte kan på den andra tiden) och så har jag tagit bort de lektioner som jag inte har. Snacka om att man är engagerad i sitt skolarbete när man roar sig med att fixa sitt schema när man får tid över på morgonen. Hehe..

Nu ska jag i alla fall börja dra på mig skorna och packa väskan här. 

Ha en bra dag!



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback