Ge mig lite pengar till några av dessa någon! Snälla!

Eftersom jag försöker hålla mig själv så pass sysselsatt så att jag liksom inte riktigt hinner känna efter hur jag mår egentligen har jag nu ögonshoppat lite (och konstaterat att om jag ska överleva den här hösten/vintern så MÅSTE jag köpa kläder.. fuck my life.. för det vill jag ju hemskt gärna lägga pengar på) Detta har jag hittat:
















(en väska eftersom min dator inte går ner i min nuvarande väska och mitt fodral liksom har sjungit klart på sista versen och jag inte gärna kan bära runt den i en hemköpspåse länge till)

Blev rätt många långärmade vanliga "tröjor" beror liksom på att jag insåg att jag inte äger en enda långärmad tröja som inte är en hood eller en kofta (förutom min Star wars tröja, men den gills inte just nu)

För endast 2000kr skulle alla dessa kunna bli mina.. :(

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback