För jag hatar allt som kryper och flyger och är litet - när det är inomhus.

Kom precis hem efter att ha spenderat kvällen med Agnes :) 
Blev pizza, Arn, prat (mest från Agnes sida då jag inte riktigt kan få fram annat än konstiga ljud) osv. :)

Nu hade jag tänkt organisera mitt badrum för att underlätta städningen imorgon (eftersom att Vanja och Agnes kommer över på middag - eller ja, Vanja kommer antagligen få laga denna middag..hehe) men så såg jag en sjukt äckligt stor mal inne i badrummet. Tog en sko för att brutalt slå ihjäl den, men så halvdog den bara och jag fick panik och sprang ut och stängde dörren. Nu vågar jag inte gå in i badrummet igen. 

Så ingen organisering alltså. Kollar på film och äter något istället. 



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback