Är lite stolt över mig själv nu faktiskt.

Städade ju igår - blev chockad när jag öppnade ytterdörren efter skolan idag och liksom inte behövde kliva över massa grejer för att ta mig in. Hehe.

Har nu tagit tag i mig själv i alla fall. Stannade kvar på skolan i ca en timme och pluggade engelska med Vanja efter att vi hade slutat idag. Har precis diskat (har jag städat ska jag faktiskt försöka hålla efter också!) 
Och så var jag till min studie och yrkesvägledare idag och pratade om lite grejer som jag har haft ÅNGEST (med stora bokstäver!) över ett par veckor. Känner mig sjukt pressad och stressad över dessa saker men jag älskar när människor faktiskt är samarbetsvilliga och inte ba: Nej, det är kört. Så kan man inte göra.
Så nu känns det i alla fall MYCKET (ännu en gång med stora bokstäver - utifall ni missar det liksom xD) bättre. 

Och mina planer för kvällen:
Plugga engelska.
Plugga matte.
Middag.
Robinson.
"Efterrätt" (för jag kanske råkar ha wienerbröd och en munk hemma.........) 
Mer Robinson.
Role models (om ni inte sett den: Tune in på 6:an klockan 21.00 ikväll!!! Du kommer inte ångra dig!) 

Som ni ser, I'm getting a hang on this! Först plugga. Sen slappa. Bra där Lina!


(och nej, mattehäftet har inte stavningsproblem. Det står "matik" längst ner på det :P)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback