You're faking it well, but it shows.

Varför sover jag aldrig när jag borde? Jag blir så frustrerad. Men jag vill ju inte precis sova heller. Fuck this shit.

Och jag hade sönder mina hörlurar igår. Och har sprängt mina andra hörlurar. Värdelösavärdelösa i-landsproblem. Jag behöver gråta hysteriskt med min rubiks kub på pannan. Glo i taket och mima till The kill av 30 seconds to mars. Men det går inte för jag har inga hörlurar som spelar musiken tillräckligt högt. 

Det känns så meningslöst och jag tror jag ska sova i soffan inatt också. Somna med musiken i öronen från de där sprängda hörlurarna och bara låtsas att allt är okej. Fast jag har glömt hur man låtsas. Jag har glömt hur man känner och jag har glömt hur man låtsas att man inte känner. Jag orkar inte.

"och jag som bara leta efter någonting som aldrig fanns"

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback