Har plågat mig igenom nästan en hel dag, det är ungefär så mycket jag klarar av idag.

Släpade mig till skolan för att inse att Vanja var sjuk. Skitliv. Skitdag. 

Var nära att gråta hela matten, skakade och ville bara hem hem hem, ut ut ut, bort bort bort. Fokuserade som attans på matteboken för att stå emot tårarna, funkade gjorde det och jag gjorde för första gången på vääääääldigt länge faktiskt något vettigt på lektionen (även om jag var 40 minuter sen, vilket min lärare så fint påpekade när jag kom) Frågade dessutom om hjälp med ett tal för första gången i gymnasiet på matten idag.

Sen var det historiaprov, gick antagligen käpprätt åt helvete. Men men. Jag var där i alla fall. 

Nu vill jag bara gråta igen, hatar det här. Det är för många människor som tittar på mig här, för många människor som ser mig. Jag vill gå hem. Jag har gjort allt viktigt idag nu.
Nu vill jag gå hem. Snälla låt mig gå hem nu.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback