Fina människor <3

Har liksom inte riktigt pluggat till svenskaprovet imorgon. Jag som började ta tag i det här igen.
Spenderade kvällen på Café Mineur med Erika. En promenad i regnet och 30 minuter på hemköp senare begav vi oss hemåt. Jag skulle vänta på tåget i 30 minuter och hade ingen bok med mig och fick låna Bridget Jones av Erika. 

Endel människor är fina. Endel är mindre fina.
Alla de människor jag umgås med är fina. Riktigt fina faktiskt.
Tog bort en person från facebook idag. Jag tar aldrig bort människor från facebook.
Den personen var inte fin.

Nu tänkte jag fortsätta lyssna på musik och glo i taket med min rubiks kub balanserandes på pannan.
Förbereder mig på mitt första ig som kommer att komma på morgondagens prov.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback