Dumma dumma dröm, värdelösa dröm, skitdröm. Världens bästa dröm som nu är någon annans patent.

Har slutat nu. Försöker sitta kvar i skolan och plugga. Då det inte finns någon mening och motivation what so ever idag går det sådär. Obviously, eftersom jag är inne på blogg.se 

Vill åka in till stan, gå i regnet tills fötterna blöder och jag är blöt enda in på huden och bli sjuksjuksjuk. Vill sätta mig på ett café och dricka coca cola. Titta på bra tv-serier och bara vara ifred.

I min skola finns det för mycket människor. Människor som tittar, tittar på mig och jag vill bara titta tillbaka men egentligen tittar de nog inte alls. Varför skulle de titta på mig överhuvudtaget liksom?

Tror jag skiter i det här. Skiter i mattestugan jag tänkt pallra mig till senare i eftermiddag, skiter i engelska redovisningen jag försöker få ihop. Skiter i svenskaprovet imorgon. Skiter i italienskaprovet och historiaprovet och tyskaredovisningen och matterapporten och tar lov i förtid. Tar en sväng till Sveg. Mamma och pappa. Åker till Köpenhamn. Går på konsert. Åker tillbaka till mamma och pappa och bara skiter i allt.

Ta hand om mig.
Snälla kan inte någon bara
ta hand om mig.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback