We are only here for one more night, scream it like you mean it.

Åh vad jag älskar att hitta nya band som man gillar. Åh åh åh. 
Musik gör så ont, så jävla fucking skit ont. Men det går inte att leva utan, vilket nästan gör mer ont om jag ska vara ärlig.

Läste mitt horoskop för kommande vecka nyss:

Det kanske kommer som en överraskning för dig att det finns människor som vaknar på morgonen och tänker: ”Hur kan jag ha så kul som möjligt idag?” Det är något för dig att träna på. Satsar du på att ha roligt, ökar du din produktivitet och stärker din kreativitet. Ju lyckligare du är, desto viktigare och oemotståndligt blir det du åstadkommer i livet.

Känns lite som att det är dags att börja må bättre nu kanske.. men det är ju inte så lätt som man önskar att det var. Men jag har ju konstaterat hur underbara mina nära och kära är i alla fall, en bra början :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback