You know sometimes, I smile.

Tror mina föräldrar börjar bli oroliga för mig. Jag förstår dem. Så, för att ni inte ska tro att jag bara lyssnar på Kent och hatar livet. Lite saker som gör mig glad:







Det faktum att Stockholm är så fint just nu:









Och den, för den här videon är ju helt AMAZING och för att jag har sett dem live och för att Jared Leto (sångaren) är helt galet omänskligt snygg:



Det finns ju massa andra saker som gör mig glad också. Så som mina vänner, min familj, mina yoda-tofflor, julkulor, min rubiks kub, min Harry Potter mugg osv osv. Men där har ni några saker i alla fall mamma och pappa, så ni inte tror att jag håller på att gå ner mig totalt. Är faktiskt glad också, ibland.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback