That's about it.

Min skolsköterska får mig att må dåligt. Mina tyskalektioner får mig att vilja gråta (vilket jag också gjorde igår/inatt) Jag är trött hela tiden. Även om jag sover. Jag är hungrig. Äter tantgodis. Jag vill läsa men kommer somna med boken i ansiktet. Jag borde städa. Men det känns meningslöst för det kommer ju se lika hemskt ut om en vecka igen. Jag vill åka skidor. Jag vill åka skidor. Jag vill åka skidor. Jag vill åka skidor. Jag vill åka skidor. Ge mig snö, ge mig fint sällskap i en slalombacke i Norrland. Ge mig något jag kan. Något som sitter i ryggraden. Det var bättre förr.

Tänkte att ni kanske bara ville veta vad som pågår i mitt huvud för sekunden. There you go.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback