Life is awesome! Let's enjoy the ride!

"I used to be love drunk, now I'm hungover.
I love you forever, forever is over."


Är det något den här resan har fått mig att inse så är det hur awesome mitt liv och mina vänner är. Jag behöver inte må dåligt längre och om jag gör det ändå så behöver jag inte må dåligt ensam. Livet är awesome och mina vänner (även de som inte var med till Köpenhamn) är guld värda. Fuck the past, let's go into the present! 

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift.
That's why it's called the present."

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det citatet är så sant!! Har dock inte sett det sista med "that´s why it´s called the present"

2011-11-04 @ 03:52:16
URL: http://www.jenniferhm.blogspot.se

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback