I like to choose my friends.

Något som kanske inte alls kommer som en chock:
jag vill verkligen inte gå till skolan imorgon.

Det har egentligen ingenting med hela den här "jag mår skit" grejen att göra. Utan det finns en bra förklaring. Vi ska ha temadag. Vi ska in till stan och fota. Och ja, än så länge låter det ju roligt. MEN... vi är tre klasser ska delas in i grupper och dela på totalt 37 kameror. Vilket innebär att jag kommer hamna med ettor jag aldrig träffat (eftersom det bara är min klass som är tvåor... och jag aldrig får vara med någon jag känner) och dessutom DELA kamera. Jag har svårt att komma på något jag ogillar så mycket som när man tvingas umgås med människor.

Jag mår skit. Men när jag får vara med mina vänner mår jag helt okej. Ibland till och med bra.
Men just nu gråter jag patetiskt och hysteriskt för att jag imorgon antagligen kommer att tvingas spendera timmarna mellan 09.00 och 16.00 med människor jag helt enkelt inte vill umgås med. Jag måste få välja mitt umgänge helt själv, annars fungerar det bara inte. Speciellt inte när gränsen mellan helt okej och helt bedrövligt redan är så hårfin som den faktiskt är just nu. Visst, det är inte tänkt att jag ska bli bästa vän med de jag hamnar i samma grupp som. Men jag har svårt för människor i största allmänhet just nu, speciellt när de "tvingas" på en.

Om jag är uppe hela natten och sedan försover mig imorgon, undra om mamma blir arg då......?

Kommentarer
Postat av: Louise

fin blogg du har! Allt bra?:-)

2011-11-09 @ 15:39:08
URL: http://louil.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback