Guess I'll just keep moving, someday, maybe, I'll get to where I'm going.

Stannade hemma idag. Inte för att jag inte ville gå till skolan. För det hade jag faktiskt tänkt göra, ska ju skärpa mig nu. Utan för att jag knappt lyckas sova inatt på grund av huvudvärk. Och vaknade imorse med samma huvudvärk. Och ingenting fungerade. Ingenting fick bort det. Låg och grät i sängen i en timme i hopp om att det skulle sluta, det gjorde det inte. Och så känns det som att jag har feber också. Great. Så, jag stannade hemma idag. 

Nu ska jag nog dock försöka ta mig till Täby centrum för att handla mat. Sen ska jag hem igen. Lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Japp. Imorgon måste det vara bättre.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback