Skavlan, tv-inspelning


Kom hem för ungefär en halvtimme sen. Idag har varit en riktigt lyckad dag!

Knäppte några bilder, tyvärr ingen under själva inspelningen för man fick inte ha någon elektronisk utrustning igång för det störde ljudet när de spelade in :( Men här är några bilder jag knäppte innan de sa åt oss att stänga av allt:


När vi kommit fram till tv-huset :)


När vi tagit plats inne i tv-studion


En lite studdig bild på mig och Vanja inne i studion :)


Själva studion, han i röd tröja var han som mötte upp publiken i receptionen. Han var riktigt rolig faktiskt och tack vare honom kommer jag nu dö av skratt varje gång någon säger "LOL" haha!! I love internskämt. Vanja och Emelie, räkna med att ni kommer få dras med den ett tag. 

Sen var vi som sagt tvugna att stänga av mobilerna. 


Sen hamnade vi på McDonalds.


Vanja på McDonalds :)

Det var i alla fall riktigt roligt och jag är fortfarande lite starstruck av att ha sett Fredrik Skavlan (som man kan lägga till på listan över mina "gubb crushes" tillsammans med Colin Firth, Simon Baker osv.) på riktigt! Och det var även riktigt roligt att få se hur det går till på riktigt liksom :) 


Efter att i ca två och en halvtimme ha försökt hålla mig från att hosta så ska jag nu hosta fritt tills jag typ, svimmar och göra min italienskaläxa. Imorgon är det skola igen och sen "I am number four" med tjejerna inne i stan! :D 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback