Räddaren i nöden

För ett litet tag sen knackade det på dörren, opåklädd och med ett allmänt "jag har precis vaknat" utseende lindade jag täcket runt mig och gick till dörren. Utanför möts jag av en bussgodskille som håller i ett stort paket. "Okej, jag väntar på att mamma ska skicka den där grejen som inte fick plats i min väska när jag åkte tillbaka till Stockholm efter sportlovet, men den var ju verkligen inte sådär stor??" tänkte jag och skrev under på hans lapp. 


Tittade lite misstänksamt på paketet medan jag åt upp min rostmacka. 


Öppnade paketet och möttes av det här. En hel flyttlåda med mat! :D

Snacka om att rädda nästa månads ekonomi!! Tack kära föräldrar!!!! Nu kanske jag och storasyster (som flyttar in på söndag) överlever ett tag :D

Och längst ner i paketet hittar jag:


Jag är ledsen Malin, men den kommer inte att finnas kvar när du kommer på söndag. Hehe..

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback