Går och blir livsnjutare - for one night, and one night only.

Klockan tickar iväg. Nu är den halv två. Jag har matteprov imorgon. Jag har inte pluggat. Men det är ett g-prov och helt ärligt tror jag att jag klarar det ändå. Men nu lär jag ju få ig bara för att jag skrev sådär. 

Jag är hungrig. Fast ändå inte. Illamående samtidigt liksom. Irriterad och gladare än vanligt - även det samtidigt. Känner mig allmänt, konstig. På ett bra sätt :P 

Finns så mycket saker jag borde göra just nu. 
Plugga matte. Läsa i svenska romanen. Läsa i engelska romanen. Äta något. Borsta tänderna. Tvätta bort sminket. Diska. Ställa min nya R2D2 som man fick i happy meal någonstans. Byta om till pyjamas. Duscha. Ställa om min väckarklockan. Stänga av datorn. Sova. osv. osv. osv. osv. osv. osv. (jag tror ni fattar)

Istället fortsätter jag lyssna på Don Henley och njuter av att leva. 
(kanske tar något att äta också, sounds like a plan)



Kommentarer
Postat av: pappsen

Don Henley jo ja tackar

me like:)

2011-03-10 @ 16:21:09

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback