Eye candy á la Lina.

Jag har väldigt svårt att smälta detta.


Då:






Nu:




Jag menar, WHAT!!!!!! Vet han ens om att han är 24 eller?!!! Känns lite som Sanna Nielsen, som klär sig som om hon var typ 50...

Jag menar, kolla på dessa:


Simon Baker


Colin Firth


Leonardo DiCaprio

Simon Baker är 42 år gammal, Colin Firth är 52 år gammal och Leonardo DiCaprio är 37. Och they're still going strong (enligt mig) liksom.

Jag menar när man är 24 och brukade se ut som Zac Efron brukade göra, då ska man se ut mer såhär nu för tiden (även om Tom Fletcher nu råkar vara 25):

Nämen titta, nu lyckades jag ju smyga in en bild på min stora kändiskärlek också :) ...hoppsan, hoppsan...


Känner att det här inlägget blev lite..utseendefixerat, men klockan är 2 på natten och jag har inget att göra (ska snart titta på ett avsnitt the mentalist till, ska bara fixa något att äta först) 
Så jag kände för att smyga in lite bilder på lite snygga killar/män (gubbar egentligen kanske då jag säger att man är typ gammal när man fyller 40..hehe..dubbelmoralen själv.) i min lilla blogg. Sue me :)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback