Eftersom ni bryr er så mycket

Idag har jag:

Ätit räkmacka med Ida.
Pratat väldigt mycket :)
Gjort en kopia av min hemnyckel.
Köpt en hammare.
Köpt en grej att sätta på väggen som jag ska ha typ spik och sånt kul i.
Hört på radion att Sverige fick VM silver och att Norge vann - kanske borde börja heja på dem även i längd och inte bara i skidskytte i framtiden.
Upptäckt en ny affär i Sveg som tydligen har funnits där hur länge som helst (tro mig, det händer inte varje dag)
Blivit lurad att Ida hade blivit av med sitt körkort men inte sagt det till sina föräldrar (tänk er min panik där jag satt i passargerar sätet..)
Googlat "passargerar" för att se hur det stavades.
Skrivit det här inlägget två gånger eftersom det försvann första gången för att internet stängde ner sig själv.

Japp, nu ska jag sticka och träffa Elin :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback