BILDBOMB, som utlovat.

Här kommer några (Läs: MASSA) bilder från idag. Det blev väldigt mycket vi och vatten. Men ni får titta och se glada ut :D För vi har varit glada hela dagen!


Till höger, strandvägen. (jag försöker lära mig namnen på "men alla vet var den gatan ligger" gatorna.)


Lilla jag.


Emelie försökte se cool ut med sin glass (som knappt syns på bilden)


Vi såg en svan och massa ankor/änder (vad det nu var), jag tänkte att jag skulle knäppa kort på dem och då simmar svanen typ in till land och ställer sig snett mot oss. Det kändes lite som "vänta lite, nu, nu är jag redo. SMILE!" Haha. Jag döpte el svan till Bert.


Emelie och Bert.


Jag och Bert.


Jag gick mest runt och njöt av den fina omgivningen och det underbara vårvädret! :D


Sen hittade vi ett träd som vi skulle sätta oss i för att det skulle se coolt ut på bilden.


Men när Bert och hans vänner fick för sig att det var roligt att följa efter oss typ 50 meter och komma sådär nära fick jag lite panikångest och trodde att de skulle attackera. Så Emelie fick ta över modell positionen. Hehe..


Ett bra försök Emelie, men gubben gjord av STEN verkar vara vigare än dig..fritt för tolkning ;)


Här är vi egentligen typ on top of the world, det syns bara inte på bilden.


Ett bättre försök :)


Emelie och ännu mer vatten :)


Emelie i motljus :)


Emelie trodde att jag skulle ramla i, haha, där trodde hon fel! 


Jag i motljus


Här hade Prins Eugene tydligen bott (inte för att jag vet vem det var eller så..)


Sen hittade vi något slags..hus (?)


Jag tror att det är tänkt att det ska se ut som att hon dansar. Så vi kan väl låtsas som det ;)


Jag in da house


För att jag tyckte att det var charmigt


Motljus


Ännu ett bra försök :)


Hon tänkte klättra upp i den där först, men som tur var gjorde hon inte det.


Sen slog vi oss ner här och pratade en stund


Ja..fråga mig inte vad hon håller på med..


Sen hittade vi ett "hus" till


Sen träffade vi Hans och Greta


Fast de verkade inte gilla att vara med på kort lika mycket som Bert


Och i början på vandringen ute på djurgården sa Emelie till mig att det var 10 minuter till bussen. Och då tänkte jag, "ja men det är ju lugnt." 10 minuter liksom. Ungefär 45 minuter senare ser jag en buss köra förbi på en väg och skriker "Emelie! En buss!" och hon svarar att "nej, det går inga bussar på den där vägen" Jag envisas med att jag såg en buss och får Emelie att gå med på att vi ska gå på vägen utifall det kommer en busshållsplats. 


Efter fem minuters vandring på vägen hittade vi den här platsen. Och Emelie blev så glad att hon grät.


Sen när vi väntade på tåget hem så gick vi och våra lösa mynt loss på den här pajsaren (bara för att jag har konstaterat att folk typ inte fattar det ordet här. "Pajsare", hur kan man inte fatta det!?). Sen att det råkade bli typ sådär 92 kr behöver ju ingen veta, men det var det värt! Snacka om att vi skrattade när vi stod där vid den där maskinen! :D Och Emelie försöker ännu en gång se cool ut på bilden, men ser som vanligt mest sur ut ;) haha


Japp, det var dagen i bilder det. Det blev ganska många bilder också insåg jag. Så cred till den som faktiskt tittade på alla. Nu ska jag dricka coca cola och titta på the mentalist :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trävlans dag hurru min fina (: väntar dock fortfarande på min blivande man..... Men lägg upp filmen där jag dansar så vackert!!! Måste ju visa mitt nya yrke... (??)

2011-03-20 @ 23:36:57
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback