Nu har solen börjat gå upp också - that's just great..

Jag kan inte sova. Klockan är halv fem och jag lyssnar på Enrique Iglesias - jag brukar väl inte lyssna på honom?

Min säng tänker jag inte lägga mig i och min soffa känns motbjudande och jag vill bara krypa ner i min älskade säng hemma i Sveg och slippa den här känslan av saker som kryper på mig. Och min vänstra handled kliar också..

Up in the air är förövrigt en bra film - tack för tipset Malin.

Livestreamade McFlys konsert från Madrid förut ikväll också. Grät. Varför? Jo, för att de betyder för mycket, för att de är mer för mig än vad mänskligheten bara vill kalla musik, för att de har hjälpt mig igenom några riktigt jobbiga tillfällen och för att jag är rädd för att jag aldrig kommer att få se dem live på riktigt.
Istället livestreamar jag deras konserter och äter riskakor. Och så tittar jag ju på filmer tills klockan blir halv fem i hopp om att bli trött. Men icke sa nicke.

Jag lyssnar väl på lite Shakira - Waka waka och låtsas att Spanien precis vann fotbolls VM istället då. Den känslan har jag inget emot att återuppleva tills John Blund infinner sig - or maybe he stood me up tonight?


Oj hjälp, ja jag ser ju trött ut i alla fall. (jag menar, checka under mitt öga..) Kan bero på bristen av sömn igårnatt och inatt och i största allmänhet. Jag känner att det här förhållandet mellan mig och Mr. Blund inte funkar så bra som det borde..

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback