HOME SWEET HOME!

img_0332 (MMS)

FINALLY! HOME SWEET HOME!! Hade jag inte missat mitt byte i Gävle p.g.a. tågförsening hade jag kommit hem 22.36. Nu ramlade jag precis in genom dörren och p.g.a. min saboterade matplan för dagen (hade ju räknat ut precis när jag skulle äta för att inte dö av hunger på vägen hem.. Och sen fick jag sitta i Gävle - vilket inte ingick i min plan) kan jag nu bara tänka tre ord: GE MIG MAT!! (vill därför tacka Vanja för att hon fick mig att handla innan jag åkte så det skulle finnas något att äta när jag kom hem!)


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ja det är ju tur att en av oss är lite förståndig ;)

2011-06-14 @ 23:17:51
URL: http://regnarbort.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback