Filmkväll är överreklamerat - vi kör på BIOKVÄLL! :D

Efter förhandsvisningen av Kronjuvelerna som har biopremiär den 29 Juni (tror jag det var) så begav jag, Vanja, Emelie och Elsa oss till Medborgarplatsen. Där gick på en annan bio. Hehe.

Så ikväll har jag varit på två bios (blir det så i plural?) 
först då Kronjuvelerna som förövrigt var bättre än jag trodde att den skulle vara, men som inte alls handlade om det jag trodde att den skulle göra. Och förlåt, men ibland hade jag väldigt svårt att ta Björn Gustafsson seriöst - men han gjorde riktigt bra ifrån sig! 

Efter det blev det då Limitless och om jag får säga det själv så är Bradley Cooper så sjukt snygg! Hade ganska höga förväntningar på den filmen och blev liiiite besviken för jag tyckte inte riktigt att det hände någonting.. även om det hände massa grejer. Trots det var det en riktigt bra film som helt klart är sevärd! :)


På Kronjuvelerna :)


På limitless :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback