Sidenpåslakan ftw! (för er som inte är så moderna: ftw = for the win)

Det här med att blogga går ju sådär just nu alltså.. 

Har i alla fall packat idag för imorgon åker jag och pappa till Norge på motorcykelsemester med två av pappas kompisar (säger man "kompisar" om vuxna människor? Låter så fel i mitt huvud..) Så då lär det ju inte bli så mycket bloggning heller. Men jag kan försöka slänga in någon mobilblogg.. lär ju kosta massa pengar så det blir inte fem om dagen liksom ;) 

Jag försökte få till en bra egobild. Det gick inte.. 

Så det blir en sån där. Jag och mitt älskade sidenpåslakan - denna nyförälskelse alltså.

Ni kan ju checka in cutie me i bakgrunden också!:


(förlåt för den dåliga bilden men jag var ju tvungen att balansera datorn samtidigt..)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback