Onsdagen i bilder


Några bilder från i onsdags. :)


Stack till Vaxholm


Där fanns det båtar av olika slag :)


Bara för att jag har förälskat mig i att knäppa sånna där skobilder..


Emelie var såklart också med :)


I väntan på Vanjas buss blåste vi såpbubblor.


Och posade vid vattnet :)


Sen anlände Vanjas buss och mina fina vänner kunde posa tillsammans vid vattnet :)


Sen tog vi Vaxholmsbåten in till Stockholm :)




Emelie och Vanja :)


Sen kom vi fram och posade lite mer vid vattnet - i motljus dessutom.


Och så njöt vi lite av solen


Och så njöt vi lite mer av solen.




Bakom mig ser ni båten vi åkte med också :) - sen kan vi ju ignorera de fina molnen..


Middag i Kungshallen :)


Och sen gick vi ju på Harry Potter :D


Och jag var ju faktiskt också där ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback