You're pulling the trigger all wrong!

Spelar det längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
Och jag glömde bort att andas
För ett tag sen skrev jag att man helt enkelt vaknade en dag och mådde lite bättre än man gjorde dagen innan. Jag vill bara säga att min bröstkorg inte har varit såhär lätt på typ tre år och att det känns som ett stort hål i min bröstkorg där den där tyngden brukade sitta. Tack Vanja, för att du antagligen omedvetet skrev precis det som behövdes. 

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Men bra känns det. Och känns gör det! Kors i taket. 

Nu tänker jag dricka mer oboy och titta på någon bra film! :D Kanske till och med dricker lite läsk, här ska firas!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Omedvetet säger du.. Det tror jag då inte ;)

2011-01-03 @ 21:09:16
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback