"We gotta steal that sign guys!"

Det blev fanboys. (rubriken är förövrigt ett citat från filmen,) Man måste ju älska den filmen. Så är det bara. Jag menar, kolla bara på den här bilden:


Självklart är den väl bättre om man är ett star wars fan ;)

Förövrigt tycker jag att den här bilden är ganska komisk också:


Dock är den nog roligare om man gillar McFly och Harry Potter ;) 
Tycker även att det är lite komiskt att båda Tom är blonda och båda Daniel är brunetter :)

Ja, slut på ... tänkte skriva allmänt ointressanta saker. Men the thing is att jag tycker ju inte att de är ointressanta :) Hehe. Och eftersom det här är min blogg så får jag skriva vad jag vill. Så det så. 


Nu tänker jag gå och lägga mig. God natt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback