Memory lane - bildbomb

Bara för att jag tillfälligt har väldigt tråkigt så började jag titta på alla bilder på min externa hårddisk och jag insåg precis hur extremt mycket jag saknar slalomen. Så bara därför (för att jag har tråkigt alltså..) så tänker jag nu bomba det här inlägget med bilder från slalomåren.






Alla de där timmarna i en bil kanske jag inte saknar dock. Men sällskapet.






Och allt det där vattnet i Hamra som vi skulle åka över. 


Fast efter ett antal åk slutade det ju sådär för mig ja.. 


Saknar till och med att snubbla över saker i målområdet för att det var så mycket folk. 


LVC-finalen i Boden. En av de roligare tävlingarna jag var på. Kanske var för att det var så många dagar ;)


Och alla hotell, som tur var var det bara den där sängen som försökte döda mig.


En liten pokal, den jag är mest nöjd med av de jag har :) 


Papi :)


Kommer förövrigt alltid att älska att det ser ut som att jag håller i Idas pokal (den stora) på den här bilden. Haha! 


Tidiga besiktningar kan jag nog dock leva utan om jag ska vara ärlig..


Haha, men det där var roligt. Vi möblerade ju bara om..lite.. vi flyttade ju i alla fall inte på kylskåpet..


Mami :)


Titta, en bild där jag faktiskt åker skidor också. Försökte hitta de från träningslägret i Hamra, men lyckades inte. Så då fick det bli den här, för det var den enda relativt nya ;) 


Nej, nu ska jag åstadkomma middag. Cred till den som faktiskt tyckte att det här inlägget var intressant! 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Cred till mig då. Jag grät när bilderna tog slut. Varför gör du såhär mot mig!? ):

2011-01-13 @ 18:51:56
URL: http://stjopid.blogg.se/
Postat av: Vanja

Då ska jag ha jävligt mycket cred säger jag bara!!

2011-01-13 @ 21:03:54
URL: http://lillaajja.blogg.se/
Postat av: pappsen

Härliga tider härliga bilder kul va de!!!

2011-01-14 @ 12:51:16

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback